Anti-homogeweld zijn geen incidenten – Inbreng PVV debat homo-emancipatie

PVV-onderwijswoordvoerder Martin Bosma had op 28 februari een Algemeen Overleg over homo-emancipatie met minister Plasterk van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen.

Het meeste nuttige van de nota Gewoon Homo Zijn vind ik de titel van hoofdstuk 1.2. Die luidt: De Idylle Verstoord. Zo is het maar net. Net toen de homo-emancipatie voltooid leek gebeurde er iets. Maar wat? Wie heeft de idylle verstoord? Wat is er gebeurd? Wie is er verantwoordelijk voor dat homo’s zich steeds onveiliger gaan voelen?

Voor het antwoord moeten we niet zijn in de nota. Die draait er in de beste tradities van politiek-correct struisvogelgedrag driftig omheen en suggereert geschreven te zijn door Geert Mak en Job Cohen. Ik citeer: “in bepaalde orthodoxe geloofskringen is homoseksualiteit nog steeds beladen.” Zoals altijd wordt het probleem weg-veralgemeniseerd. Ach, in elke godsdienst gebeurt wel eens wat.

Het woord ‘islam’ valt niet. Maar net als bij de linkse publieke omroep wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt als er iets goeds valt te melden over de islam. Dan worden in de nota de loftrompetten van stal gehaald over bijvoorbeeld een bezoek van het COC aan een moskee.

Wat is er dan wel aan de hand? Bruce Bawer is een Amerikaanse journalist die een aantal jaren in Nederland woonde. Hij schreef het beroemde boek While Europe Slept. In een nieuw artikel benoemt hij de idylle. Een Amsterdam van de jaren negentig waar het voor homo’s goed toeven was. Bawer noemt het een Oasis of Tolerance.

Hij beschrijft gay-bashing niet als een serie incidenten, maar als een existentiële bedreiging voor de positie van homo’s. Gepleegd door moslims die Europa zien als onderdeel van de umma, de moslim-wereld waar ze niet alleen het recht maar ook de plicht hebben de islamitische ideeën ingevoerd te krijgen.

De gevolgen zijn enorm. Homo’s die op straat in elkaar worden geslagen, zelfs soms in de uitgaanggebieden, homo’s die niet meer herkenbaar over straat durven, homo’s die moeten ontkennen homo te zijn, homoseksuele leraren die moeten spelen dat ze hetero zijn.

De homo-vijandigheid doordesemt de moslim-cultuur, zeker de agrarisch-tribale cultuur van onze nieuwe Nederlanders. Zie de sjaria, gebaseerd op de koran die de meest gruwelijke straffen in petto heeft.
Vz, een moslim die homo’s in elkaar slaat handelt volledig in lijn met de islamitische theorie. Zijn gedrag sluit ook aan bij de macho-cultuur van het thuisland en ook nog eens bij wat hij hier hoort van de imam, verneemt via de heimwee-schotels en aansluit bij de juridische praktijk in de moslim-dictaturen of wat hij leest op Marokko.nl, een haat-site gesubsidieerd onder de verantwoordelijkheid van deze minister.

Maar deze minister heeft een oplossing: meer geld voor de subsidie-slurpers, steun aan multicul-clubjes als Artikel 1 en Forum plus de scholen langs. En couscous-maaltijden.

Maar het COC versus Allah, dat is bij voorbaat een verloren strijd. Naar wie zullen de jochies die rondlopen in de al-Tahweed-moskee luisteren?

In Amsterdam is de meerderheid van de jeugd inmiddels afkomstig uit een islamitisch land. Met de aanzwellende immigratiestromen, de toenemende radicalisering plus de kinderrijkheid van islamitische gezinnen is de islamitische meerderheid in (op de eerste plaats) onze hoofdstad snel een feit. Van gay capital tot sjaria capital of Europe. Wat zal dat betekenen voor homo’s? Gaat die Derde Homo-emancipatiegolf waar de minister over spreekt er echt komen? Of besluit de gemeenteraad van Amsterdam straks heel democratisch om homo-seksualiteit te verbieden.
In het stadsdeel Oost ondernam de politie zelden actie tegen wangedrag  van moslims tegen homoseksuelen. Wie klaagde werd afgescheept met “Waarom gaat u niet in een andere wijk wonen. U weet toch dat hier moslims wonen?”

De daders van het anti-homo-geweld in de grote steden zijn bijna altijd moslims, bijna altijd Marokkanen.

Dit is mijn eerste vraag aan de minister. Ziet hij een relatie tussen ons immigratiebeleid en anti-homo-geweld? En helpen couscousmaaltijden echt?

Vz, dit is de bredere vraag die voor ons ligt. Komen we op voor onze verworvenheden, zoals de vrijheid van homo’s om homo te zijn. Of laten we die afsterven in het multiculturele moeras waar onze progressieve elite ons heensleurt.

Theo Stokkink, vermaard disc-jockey van Hilversum 3, schreef een boek over de oprukkende islam en wat dat betekent voor homo’s. Hij zegt “Het is een illusie te denken dat we ze wel kunnen veranderen.” (einde citaat) Deze minister denkt daar anders over. Prinses Maxima gaat ze allemaal betoveren.
Het is kiezen of delen. Deze minister weigert te kiezen en komt met de bekende litanie aan afkoopmaatregelen die allemaal beginnen met het woord ‘subsidie’.

Wat moet er gebeuren? Om te beginnen: we moeten het anti-homo-geweld niet zien als incidenten, maar als een strijd om de macht op straat. En WIJ moeten die strijd winnen.

Goed dat de strafmaat van anti-homo-geweld omhoog gaat. Maar 25 procent erbij is niet echt de moeite. Nederlandse straffen, daar ligt niemand wakker van. Nee, gay-bashers met een buitenlands paspoort moeten gewoon het land uit. Onmiddellijk, dezelfde dag nog. Waarom zouden we de homo-meppende bontkraagjes en opgeschoren hoofdjes in Nederland moeten laten? Omdat we zo graag tolerant willen zijn ?

Daaraan vooraf gaat natuurlijk registratie van het anti-homo-geweld. Daarbij is natuurlijk een essentieel onderdeel de etnische afkomst van de daders. In de opzet van het registratie-systeem ontbreekt dat nu. Is de minister bereid, zo luidt mijn vraag, dit als onderdeel van die registratie vast te leggen? Meten is weten. Het ministerie van Onderwijs houdt zich bezig met kennisvergaring dus hij kan er geen bezwaar tegen hebben.

Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk ons immigratiebeleid. Natuurlijk is niet elke moslim betrokken bij anti-homo-geweld, noch is elke moslim per definitie anti-homo.. Maar het probleem kan alleen maar exploderen door de massa-immigratie zoals NL die al tientallen jaren kent. Daar ligt de kern van het probleem. En daar weigert dit kabinet iets aan te doen. De grenzen moeten nu echt dit voor moslim-immigranten en met remigratie moet worden bevorderd dat ons moslim-probleem kleiner wordt en niet groter.