Geert Wilders: Politicus van het Jaar 2010

Beste vrienden en vriendinnen,

Beste Nederlandse politicus van het jaar 2010. Het is een hele eer die prijs toegekend te krijgen door 30.000 leden van het panel van Eén Vandaag.

Ik ben er trots op, maar ik ben vooral trots op de anderhalf miljoen PVV-kiezers en de hele PVV-fractie. Het is een eer die kiezers te mogen vertegenwoordigen, het is een eer met dit team te mogen samenwerken.

Lees het bericht ´Geert Wilders Politicus van het Jaar 2010´ op Eenvandaag.nl
Lees het bericht ´Geert Wilders politicus van het jaar 2010´ op Telegraaf.nl
Lees het bericht ´Geert Wilders verkozen tot politicus van het jaar´op Elsevier.nl

2010 was een historisch jaar voor de PVV, én een historisch jaar voor Nederland. De PVV won 24 zetels in de Tweede Kamer. Nederland kreeg met de gedoogsteun van de PVV eindelijk een rechts kabinet.

De prijs "Politicus van het Jaar" is daarom een beloning voor de hele PVV.

En vooral voor onze kiezers, maar zeker ook voor de leden van de fracties in de Tweede Kamer, Europees Parlement en Gemeenteraden in Almere en Den Haag en al hun medewerkers.

Ik draag deze prijs dan ook aan hen op.

De prijs is een mooie afsluiting van een fantastisch jaar en een bemoediging voor een nieuw jaar. In maart zijn er Provinciale Statenverkiezingen. Die bepalen mee de samenstelling van de Eerste Kamer. De PVV is een partij die knokt voor Nederland. Wij deden het in 2010. En wij blijven het doen in 2011.

Vrienden en vriendinnen, nogmaals hartelijk dank voor uw steun. Het is vooral uw prijs!

Geert Wilders