feed-image RSS

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over het bericht dat Iran is verkozen tot lid van een VN vrouwenrechtencommissie:

Vragen van de leden De Roon, Beertema en Fritsma (allen PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken, de Minister van Defensie en de Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap over het bericht dat tientallen Chinese onderzoekers in Delft banden hadden met het Chinese leger:

Bent u bekend met het bericht ‘Tientallen onderzoekers in Delft hadden band met leger’? *)

De arabisten Netjes en De Ruiter slaan in hun opiniestuk ’Nederland heeft nooit jihadisten Syrië gesteund’ (Telegraaf 18/2) de plank volledig mis. Ze stellen dat de politiek zich ten aanzien van het steunprogramma in Syrië druk gemaakt heeft “om niets”. Een kwalijke aantijging. Niet alleen veronachtzamen ze daarmee de oorlogsmisdaden die door Nederland gesteunde groepen zijn gepleegd, ook gaan ze voorbij aan één van de belangrijkste elementen van onze democratie: de informatieplicht van de regering die is verankerd in onze grondwet.

steun ons ideal