feed-image RSS

Vragen van de leden Agema, Van Aalst en Madlener (allen PVV) aan de ministers voor MZ en I&M over de acute zorg op Voorne-Putten met het oog op aankomende wegwerkzaamheden (en afsluitingen) en de wens in de regio om het Spijkenisse Medisch Centrum op te waarderen tot een volwaardig ziekenhuis met onder meer heropening van de spoedeisendehulppost, afdeling acute verloskunde en weekendverblijf.

Bent u bekend met het gegeven dat het Spijkenisse Medisch Centrum sinds het faillissement van het Ruwaard van Putten ziekenhuis goede zaken doet in Spijkenisse en winst maakt?

Vragen van de leden Agema en Beertema (beiden PVV) aan de minister voor MZ en de minister van OCW over MRI-onderzoek door het Spinoza Centre (AMC):

Wat vindt u van de oproep voor een MRI-onderzoek in opdracht van de Vrije Universiteit, met een beloning van 25 euro voor mensen met een sterke mening over vluchtelingen (*)?

Vragen van het lid Agema (PVV) aan de minister voor Medische Zorg over het bericht dat kankermedicijn nivolumab niet meer vergoed wordt.

Wat is uw reactie op het bericht ‘Kankerpatiënten ten einde raad: nivolumab niet vergoed’(*)?

Bent u met ons van mening dat het onbestaanbaar is om honderden kankerpatiënten zonder behandeling naar huis te sturen? Zo ja, wat gaat u er aan doen? Zo nee, waarom niet?

fleur-agema