feed-image RSS

Vragen van de leden Agema en Beertema (beiden PVV) aan de minister voor MZ en de minister van OCW over MRI-onderzoek door het Spinoza Centre (AMC):

Wat vindt u van de oproep voor een MRI-onderzoek in opdracht van de Vrije Universiteit, met een beloning van 25 euro voor mensen met een sterke mening over vluchtelingen (*)?

Vragen van het lid Agema (PVV) aan de minister voor Medische Zorg over het bericht dat kankermedicijn nivolumab niet meer vergoed wordt.

Wat is uw reactie op het bericht ‘Kankerpatiënten ten einde raad: nivolumab niet vergoed’(*)?

Bent u met ons van mening dat het onbestaanbaar is om honderden kankerpatiënten zonder behandeling naar huis te sturen? Zo ja, wat gaat u er aan doen? Zo nee, waarom niet?

‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’

Vragen van de leden Wilders, Agema, De Graaf en Markuszower (allen PVV) aan de minister van VWS en de minister voor Rechtsbescherming over de door een prediker gedane uitspraak in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag, te weten: ‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’:

Bent u bekend met de uitspraak van een prediker gedaan in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag en getoond in de uitzending van Nieuwe Maan d.d. 28-09-2018 te weten: “Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen”?

fleur-agema