feed-image RSS

1.Kan de minister voor 100% uitsluiten dat er op enig moment door de toenmalig minister van Veiligheid en Justitie, de heer Opstelten, een mening is gegeven aan het OM dan wel aan (de voorzitter van) het College van procureurs-generaal over de eventuele vervolging van Geert Wilders? Kunt u dit keer wel specifiek op deze vraag in gaan en apart beantwoorden?

Schriftelijke vragen van de leden Beertema, Wilders en De Graaf (allen PVV) aan de minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media en de minister van SZW:

Bent u bekend met het bericht ‘moslimdocenten wilden mij weg hebben’(*)?

Vragen van de leden Wilders, Fritsma en Maeijer (allen PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid en de minister-president over de juridische werking van het Migratiepact van Marrakesh:

Kunt u de authenticiteit van de gelekte nota d.d. 1 februari jl. van de juridische dienst van de Europese Commissie <> bevestigen? (*)

foto-geert