feed-image RSS

Schriftelijke vragen van de leden De Graaf en Wilders (beiden PVV) aan de minister van V&J:

Bent u bekend met het bericht 'Jankende jihadbruid hoort bij harde kern'(*)?

Vragen van de leden Wilders, Fritsma en de Graaf (allen PVV) aan de demissionair staatssecretaris van Veiligheid en Justitie over de berichtgeving dat de Syrische terrorist Yahyah Farroukh onlangs in Nederland was:

Bent u bekend met de berichten “NCTV weet van berichten over verdachte Londen” (*) en “Familie Syrische bommenlegger woont in zuiden van Nederland”(**)?

Telegraaf 150917

PVV-voorman Geert Wilders maakt zich onverminderd grote zorgen over integratie van moslims. In onze reeks Islam in Nederland waarschuwt hij voor het ’afsterven’ van onze cultuur. „Het is niet vijf voor twaalf of twee voor twaalf; het is bijna ochtend!” De leider van de tweede partij van het land zint op zeer ingrijpende maatregelen.

Geert Wilders (54) is niet verbaasd over de ontluisterende enquête-cijfers die De Telegraaf onlangs naar buiten bracht. Dat slechts dertien procent van de Nederlanders denkt dat het vanzelf goed komt met integratie is volgens hem een teken aan de wand. En dat slechts elf procent van de Nederlanders de islam als een verrijking ziet, bewijst volgens hem wat hij al jaren roept. „Als ik dat drie jaar geleden had gezegd, had ik tienduizenden aangiftes aan mijn broek gehad. Maar mensen hebben er schoon genoeg van.”

foto-geert