feed-image RSS

Schriftelijke vragen van de leden Markuszower en Madlener en Wilders (allen PVV) aan de Staatssecretaris van Justitie en Veiligheid en de Minister van Infrastructuur en Waterstaat over het bericht ‘Geweld en overlast asielzoekers in ov regio Emmen: ’We zijn het spuugzat’*

1.
Kent u dit bericht?

Schriftelijke vragen van de Leden Beertema en Wilders (beiden PVV) aan de minister van OCW

Bent u bekend met het bericht dat Hogeschool InHolland op 3 juni jl. op Facebook heeft geplaatst(*)?

2.) Erkent u dat Hogeschool InHolland zich daarmee zonder enig voorbehoud affilieert met de Blacklivesmatter-beweging die in de Verenigde Staten en elders heeft geleid tot buitensporig en onbeheersbaar geweld, moord, brandstichting en plundertochten, mede onder leiding van het subversieve Antifa? Zo nee, waarom niet?

Schriftelijke vragen van de leden Markuszower en Wilders aan de ministers van OCW, VWS, BZK, Financiën, en J&V over het bericht dat vier van de vijf gemeenten niet weten of ‘tijdens de Tweede Wereldoorlog Joods vastgoed is onteigend en doorverkocht terwijl dat in hun gemeente wel is gebeurd’(*):

Bent u bekend met dit bericht en onderzoek?

foto-geert

steun ons ideal