feed-image RSS

Vragen van het lid Wilders (PVV) aan de ministers van Justitie en Veiligheid en Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties over het bericht dat oud-minister Opstelten het ‘minder Marokkanen-proces’ zou hebben beïnvloed.

Heeft u kennis genomen van het bericht “Beïnvloedde oud-minister Opstelten het 'minder Marokkanen'-proces?” (*)

Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid over de enorme toename van criminaliteit in Kampen door asielzoekers:

Bent u bekend met het bericht dat Kampen wordt geconfronteerd met een enorme toename van criminaliteit door asielzoekers die verblijf hebben in het AZC te Dronten(*)?

‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’

Vragen van de leden Wilders, Agema, De Graaf en Markuszower (allen PVV) aan de minister van VWS en de minister voor Rechtsbescherming over de door een prediker gedane uitspraak in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag, te weten: ‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’:

Bent u bekend met de uitspraak van een prediker gedaan in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag en getoond in de uitzending van Nieuwe Maan d.d. 28-09-2018 te weten: “Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen”?

foto-geert