feed-image RSS

Voorzitter, dank u zeer. Daar stonden ze dan gisteren naast elkaar tijdens de persconferentie over het Klimaatakkoord. Het was geloof ik op Algemene Zaken. Premier Rutte en Minister Wiebes, vertegenwoordigers van het kabinet en allebei lid van de grootste leugenpartij die Nederland ooit heeft gekend, de VVD.

Nederland heeft geen CO2-probleem maar een VVD-probleem. De leugenmachine van die partij draait ook nu weer overuren. Eerder zeiden ze minder immigratie te willen maar tekenden wel voor Marrakesh. In het Regeerakkoord stond geen verruiming van het kinderpardon maar dat kwam er ook toch, weten we inmiddels. En ook nu weer met het klimaatbeleid.

Voorzitter, het was de VVD die met trots tekende voor het Regeerakkoord dat premier Rutte “het groenste kabinet ooit noemde”. CO2-reductie, klimaatbeleid – het stond er allemaal gewoon in. Daarna tekende, verdedigde en stemde de VVD ook vrolijk voor de Klimaatwet.

Mevrouw de voorzitter, Zo kennen we de VVD weer! Wat een slappelingen.
Wat een lafaards.
Wat een capitulatie voor die linkse drammers van het CDA en de ChristenUnie.

En wat een feest voor al die illegalen, al die migranten die hier een verblijfsvergunning willen, alle mensensmokkelaars, alle vreemdelingen-advocaten en die hele asielindustrie! Die hebben een geweldige dag vandaag.

foto-geert