feed-image RSS

Hallo Deutschland,

Geht's euch gut?
Mir geht's gut!

Gestern ein neues Amerika, heute Koblenz und morgen ein neues Europa.

Vz, Volgens de Belgische autoriteiten kwamen 2 terreurverdachten mogelijk op 13 november vorig jaar, de dag van de vreselijke terreuraanslagen in Parijs, met een bus – de eurobus – vanuit Brussel naar Amsterdam. Inmiddels zijn ze in België gearresteerd samen en tegelijk met de daders van de aanslagen in Parijs en Brussel. Volgens de Franse krant Le Monde zijn het Syriëgangers, die via de asielstroom Europa zijn binnengekomen. Ze zouden zelfs in Amsterdam een hotel hebben geboekt. Klopt dat, vraag ik aan de minister. Kan hij dat bevestigen of ontkennen? Ik zie over dat hotel in ieder geval niets terug in zijn brief. Graag een reactie. En zijn deze twee mensen überhaupt hier geweest? Wist hij dat ze deel uitmaakten van de terreurgroep rond Abdeslam die de massamoorden pleegde in Parijs en Brussel? Hadden ze daadwerkelijk Schiphol als mogelijk terreurobject in het vizier? Graag antwoorden. De brief geeft ook daar geen antwoorden over.

APB2016

Klik op de foto om een video van de inbreng te bekijken.

Mevrouw de Voorzitter,

We raken ons land kwijt. Voorgoed als we niet heel snel wakker worden. De open grenzen en de onwil om de identiteit van ons land te verdedigen hebben Nederland ziek gemaakt. Doodziek. De terreurdreiging is groter dan ooit. Nederland is geen veilig land meer. We hebben honderdduizenden mensen ons land binnengelaten zonder ze te vertellen dat het ons land is. En daar betalen we nu de prijs voor.

foto-geert