feed-image RSS

Vz,
Het uitgangspunt van het emancipatiebeleid van deze regering is dat alle burgers hun leven kunnen inrichten zoals zij dat willen. Dat is ons uit het hart gegrepen voorzitter, maar wij vragen ons af of deze hevig activistische minister wel een goed begrip heeft van “alle burgers”. In de praktijk komt haar beleid er namelijk steeds meer op neer dat de overheid, deze minister, wel een hele specifieke opvatting heeft over hoe dat ingevuld moet worden en steeds meer groepen waarvan zij vindt dat die achterblijven met dwang en drang benadert.

Schriftelijke vragen van het Lid Beertema (PVV) aan de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

Bent u bekend met het bericht dat hogeschool Saxion in verweer komt tegen de nieuwe financieringsplannen voor het hoger onderwijs (*)?

Schriftelijke vragen van de leden Beertema, Wilders en De Graaf (allen PVV) aan de minister voor Basis- en Voortgezet Onderwijs en Media en de minister van SZW:

Bent u bekend met het bericht ‘moslimdocenten wilden mij weg hebben’(*)?

Harm Beertema