feed-image RSS

Schriftelijke vragen van de leden De Graaf, Beertema en Wilders (allen PVV) aan de staatssecretaris van OCW en de minister van SZW:

Bent u bekend met het bericht 'Islamschool paait jongere met gratis laptop of elektrische fiets'(*)?

Bent u bekend met het bericht dat drie Leidse hoogleraren, Marinus van IJzendoorn, Adriana Bus en Marian Bakermans, twintig jaar lang een schrikbewind hebben gevoerd op het Instituut Pedagogische Wetenschappen van de Universiteit Leiden (*)?

Schriftelijke vragen van de leden Maeijer, Beertema en Wilders (allen PVV) aan de Minister-President over ten allen tijde voorkomen dat Nederland een EU-superstaat wordt ingerommeld

Bent u bekend met de berichten ‘Met @EmmanuelMacron gebeld; zijn beiden gecommitteerd aan EU gericht op concrete resultaten op gebieden als banen, veiligheid & migratie’(1), ‘European Union details its deeper integration, wants common finance minister and bundled euro zone debt’(2), ‘EU Is Making a New Integration Step - Building a Defence Union’ (3), ‘Merkel and Macron agree to draw up roadmap to deeper EU integration’(4),’ Wil Nederland bondsland worden van EU-superstaat?’ (5)

Harm Beertema