feed-image RSS

Vragen van de leden De Roon, Popken en Helder (allen PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken, de Minister van Defensie en de Minister van Justitie en Veiligheid over piraterij in de Golf van Mexico:

Bent u bekend met het bericht dat een Italiaans schip in de Golf van Mexico is aangevallen door piraten? (*)

Vragen van de leden Helder en Wilders (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over een bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH):

Kent u het bericht op Twitter van het Operationeel Centrum van de politie Den Haag (@POL_OCDH) met deze inhoud: “In verband met het offerfeest, bestaat de kans dat er vanaf vrachtwagens veel #kadavers worden verkocht. Dit is een legale actie. Schrik er niet van en er hoeft geen contact met de politie gemaakt te worden erover. Bedankt voor uw begrip! ^DV”

Vragen van het lid Helder (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over het bericht “Politie registreert bewust de afkomst van agenten” en het interview met de nieuwe portefeuillehouder diversiteit (Volkskrant 10 december 2018):

Kent u het bericht “Politie registreert bewust de afkomst van agenten” en het interview met de nieuwe portefeuillehouder diversiteit (*)?

Lilian-Helder-klein