feed-image RSS

Vragen van het lid Helder (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over het bericht “Agenten bezorgd over privacy: uniformen nog steeds thuis bezorgd.” (Volkskrant 7 mei 2018)

Kent u het bericht “Agenten bezorgd over privacy: uniformen nog steeds thuis bezorgd.”? (*)

Bent u het eens met het standpunt van (veel) agenten dat het veiliger is dat de levering van de politie-uniformen via centrale uitgifte wordt gedaan per eenheid of per bureau? Zo nee, waarom niet?

Vragen van de leden Helder en Fritsma (PVV) aan de minister van Rechtsbescherming en de staatssecretaris van Justitie en Veiligheid over de berichten "Aanrander nog hier" en "Doodsbang voor het monster uit Hoorn." (Telegraaf 27 april 2018):

Kent u de berichten "Aanrander nog hier" en "Doodsbang voor het monster uit Hoorn." (Telegraaf 27 april 2018) (*)?

Vragen van de leden Helder en Beertema (PVV) aan de minister van Justitie en Veiligheid over het bericht op de website van de politie inzake “Politie-iftar 2018” en het bericht op de Instagram-account van de jeugd-agent Apeldoorn inhoudende dat de politie Apeldoorn een iftar organiseert op 23 mei 2018:

Bent u bekend met het bericht op de website van de met de mededeling “Ook dit jaar organiseert het Marokkaans Netwerk van de eenheid Amsterdam de politie-iftar”(*)?

Lilian-Helder-klein