feed-image RSS

Schriftelijke vragen van de leden Wilders, De Graaf en Beertema (allen PVV) aan de minister van SZW en de beide bewindslieden van OCW:

Bent u bekend met het bericht ‘Opnieuw geschiedvervalsing in Nederlands schoolboek’*?

‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’

Vragen van de leden Wilders, Agema, De Graaf en Markuszower (allen PVV) aan de minister van VWS en de minister voor Rechtsbescherming over de door een prediker gedane uitspraak in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag, te weten: ‘Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen’:

Bent u bekend met de uitspraak van een prediker gedaan in een online cursus van de As Soenah moskee te Den Haag en getoond in de uitzending van Nieuwe Maan d.d. 28-09-2018 te weten: “Vrouwenbesnijdenis is niet verplicht maar wel aanbevolen”?

Vragen van de leden De Roon en De Graaf (beiden PVV) over berechting Nederlandse terreurverdachten in Suriname aan de minister van Buitenlandse Zaken en de minister van Justitie en Veiligheid:

Bent u er van op de hoogte dat twee Surinaamse Nederlanders in Paramaribo worden vervolgd wegens voorbereiding van een terreuraanslag op de Amerikaanse ambassadeur (*)?

Machiel-de-Graaf-klein