feed-image RSS

Vz.,

Venezuela
De secretaris-generaal van de Organisatie van Amerikaanse Staten (OAS), Luis Almagro – deze Tweede Kamercommissie voor Buitenlandse Zaken kent hem want we hebben hem op 3 mei nog bezocht - heeft afgelopen dinsdag de onderscheiding van het American Jewish Committee in ontvangst mogen nemen, toegekend voor de strijd van de OAS tegen terrorisme, antisemitisme en dictaturen. Ik feliciteer dhr Almagro en de OAS daarmee.

Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over aanpassing van het reisadvies voor Marokko na de gruwelijk moord op twee Scandinavische toeristen:

Bent u bekend met de berichtgeving dat twee Scandinavische toeristen tijdens hun vakantie in Marokko om het leven zijn gebracht(*)?

Vragen van de leden De Roon en De Graaf (beiden PVV) over berechting Nederlandse terreurverdachten in Suriname aan de minister van Buitenlandse Zaken en de minister van Justitie en Veiligheid:

Bent u er van op de hoogte dat twee Surinaamse Nederlanders in Paramaribo worden vervolgd wegens voorbereiding van een terreuraanslag op de Amerikaanse ambassadeur (*)?

raymond-de-roon