feed-image RSS

Vragen van de leden Fritsma en Helder (beiden PVV) aan de staatssecretaris en minister van Veiligheid en Justitie over het bericht “Asielkraak kost goud” (*)

Hoe is het mogelijk dat u al vier jaar lang een groep illegalen hun gang laat gaan die met het kraken van panden een spoor van vernieling trekt door Amsterdam?

Vragen van de leden Wilders, Helder, Fritsma en De Graaf (allen PVV) aan de Minister-President inzake de Marokkaanse straatterreur in Maassluis

Was het leuk in Zuid-Korea?

Heeft u nog meegekregen dat gewone mensen en gezinnen in Maassluis net als (eerder) in heel veel andere Nederlandse gemeenten het slachtoffer zijn van Marokkaanse straatterreur? Hoeveel straatterroristen zijn al gearresteerd in Maassluis? Welke nationaliteiten hebben ze? Deelt u onze mening dat het invoeren van een tijdelijke noodverordening gepaard moet gaan met de arrestatie van zoveel mogelijk daders omdat de ellende anders na het aflopen van die periode weer van voor af aan begint?

Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie over het tegen de wil van de bevolking in doordrukken van een AZC in Witmarsum (*)

Waarom drukt u in Witmarsum de komst van een AZC voor 200 asielzoekers door terwijl de inwoners van dit dorp dit niet willen?

Wat is uw stelling dat er maatschappelijk draagvlak voor asielopvang moet zijn (**) waard nu een enquête in genoemd dorp (waaraan 90% van de inwoners heeft deelgenomen) als uitkomst had dat men geen opvang voor 200 asielzoekers wil in het oude klooster van het dorp?

sietse-fritsma