feed-image RSS

Schriftelijke vragen van de leden De Graaf en Wilders aan de ministers van SZW en V&J:

Bent u bekend met het artikel 'België zet haatprediker uit naar Nederland'(*)?

Vragen van de leden Wilders, Helder, Fritsma en De Graaf (allen PVV) aan de Minister-President inzake de Marokkaanse straatterreur in Maassluis

Was het leuk in Zuid-Korea?

Heeft u nog meegekregen dat gewone mensen en gezinnen in Maassluis net als (eerder) in heel veel andere Nederlandse gemeenten het slachtoffer zijn van Marokkaanse straatterreur? Hoeveel straatterroristen zijn al gearresteerd in Maassluis? Welke nationaliteiten hebben ze? Deelt u onze mening dat het invoeren van een tijdelijke noodverordening gepaard moet gaan met de arrestatie van zoveel mogelijk daders omdat de ellende anders na het aflopen van die periode weer van voor af aan begint?

Schriftelijke Vragen van de leden De Graaf en Wilders (beiden PVV) aan de minister van SZW:

Bent u bekend met de berichten ‘Salafisten Rotterdam hebben omstreden geldschieter’(*) en ‘Hoe salafistengeld naar Nederland stroomt’(**)?

Hoe rijmt u het feit dat de stichting ‘Eid Charity’ in verband wordt gebracht met steun aan islamitisch terrorisme met hun verklaring dat zij en positieve bijdrage wil leveren aan de Nederlandse samenleving?

foto-geert