feed-image RSS

Wat de PVV betreft moet VVD-coryfee Nijpels zo snel mogelijk ontslagen worden uit zijn functie als voorzitter van de borgingscommissie van het energieakkoord, vanwege het stelselmatig verspreiden van onjuiste informatie over windenergie. PVV Tweede Kamerlid Reinette Klever heeft minister Kamp er al twee keer eerder via Kamervragen op gewezen, dat de heer Nijpels leugens verspreidt over de energietransitie. De minister erkende dat de informatie van de heer Nijpels niet klopte, maar weigerde hier tegen op te treden. Nu de Nationale Ombudsman heeft vastgesteld dat het verspreiden van juiste en complete informatie richting burgers een vereiste is , en dat de SER en de heer Nijpels onbehoorlijk zijn geweest, dringt de PVV er bij de minister op aan om de heer Nijpels te ontslaan.

Vragen van het lid Klever (PVV) aan de minister van VWS over de patiëntenstop bij Ziekenhuis Nij Smellinghe

Wat is uw reactie op het bericht ‘Patiëntenstop bij Nij Smellinghe tot volgend jaar’(*)?

Vragen van het lid Klever (PVV) aan de minister van VWS over het plaatsen van een schroefje ter waarde van 17 mille.

Wat is uw reactie op het bericht ‘Een schroefje van 17 mille’? (*)

Reinette-bis