feed-image RSS

Vragen van de leden Fritsma en Helder (beiden PVV) aan de staatssecretaris en minister van Veiligheid en Justitie over het bericht “Asielkraak kost goud” (*)

Hoe is het mogelijk dat u al vier jaar lang een groep illegalen hun gang laat gaan die met het kraken van panden een spoor van vernieling trekt door Amsterdam?

Voorzitter,
De kabinetsperiode Rutte II is bijna afgelopen.

Gelukkig maar!

Want op vele gebieden heeft het kabinet voor de Ned. burger een lijdensweg gecreëerd.

Vandaag, tijdens dit debat kunnen we de balans opmaken ten aanzien van Koninkrijksrelaties.

Wat heeft het kabinet voor de Nederlandse burger bereikt, rond de problematiek op eilanden als Curaçao en Sint maarten!

Het antwoord is kort.. NIETS!
Er is helemaal NIETS bereikt en NIETS verbeterd!

Vragen van de leden Wilders, Helder, Fritsma en De Graaf (allen PVV) aan de Minister-President inzake de Marokkaanse straatterreur in Maassluis

Was het leuk in Zuid-Korea?

Heeft u nog meegekregen dat gewone mensen en gezinnen in Maassluis net als (eerder) in heel veel andere Nederlandse gemeenten het slachtoffer zijn van Marokkaanse straatterreur? Hoeveel straatterroristen zijn al gearresteerd in Maassluis? Welke nationaliteiten hebben ze? Deelt u onze mening dat het invoeren van een tijdelijke noodverordening gepaard moet gaan met de arrestatie van zoveel mogelijk daders omdat de ellende anders na het aflopen van die periode weer van voor af aan begint?

sietse-fritsma