PVV: Baggerakkoord

Daar stonden ze dan bij de persconferentie.
Eric, Kajsa, Carola en Stientje namens het kabinet, glunderend naar Diederik, Pieter en Ed van de Nationale Klimaatmaffia.
Het akkoord dat ze presenteerden was bagger. Over onderwaterdrainage, de bandenspanning van auto’s, warmtepompen en het monsterlijke rekeningrijden.

Nederland is verantwoordelijk voor 0,35% van de mondiale CO2-uitstoot. Het halen van de doelstellingen door Nederland zal betekenen dat de temperatuur met 0,00007 graden minder zal stijgen.

PVV-fractievoorzitter Wilders: “Dit is ideologische gekte. Groene gekte. Met de handtekening van de VVD eronder. Dit akkoord zal de mensen en bedrijven in Nederland bakken met geld kosten. Het is puur bedrog dat de precieze kosten niet eens zijn doorgerekend!
We hebben in Nederland geen CO2-probleem maar een VVD-probleem. We moeten niet van het gas af, maar van dit kabinet af. Pak de echte problemen in dit land maar eens aan, doe eindelijk iets aan de koopkracht i.p.v. mensen met nieuwe kosten en leningen op te zadelen. Pak de criminaliteit aan, stop de massa-immigratie. Doe iets zinnigs.
Dit akkoord kan zo de prullenbak in.”