Brussel en Kunduz laten de forens bloeden !

Kunduz buigt voor Brussel en nu zijn we allemaal de pineut. De onbelaste kilometervergoeding verdwijnt. Wie voor zijn werk kilometers maakt is al snel honderden euro’s meer kwijt. Zo worden heel veel Nederlanders getroffen die elke dag achter het stuur zitten. Ook de OV-forens moet enorm betalen.

De “oplossing” van Kunduz is simpel: U gaat gewoon verhuizen.

De VVD kiest voor hogere lasten en omarmt de radicale milieubeweging. In plaats van het geld weg te halen bij ontwikkelingshulp of de Brusselse bureaucraten haalt de partij het weg bij de hardwerkende burger achter het stuur of in de trein. Ik zeg: gekker moet het niet worden. Vroeger was de VVD de partij van mobiliteit. Nu kiest het voor stilstand. En dat allemaal om in een goed blaadje te komen bij Brussel.

We moeten iets doen! Gelukkig heeft de ANWB een website geopend waar U zelf kunt berekenen wat Kunduz U kost qua kilometervergoeding. Er is ook protest. Reizigersorganisatie Rover zamelt handtekeningen in.

Beide initiatieven beveel ik U graag aan.

ANWB: reiskostencheck.anwb.nl

Rover: www.reizigersprotest.nl

Laten we maar hopen dat het snel 12 september wordt en de Brusselse nachtmerrie spoedig tot het verleden behoort!

Geert Wilders