Zelfs jonge kinderen slachtoffer Marokkaanse straatterroristen

PVV- Kamerlid Sietse Fritsma heeft dinsdag Naar aanleiding in het bericht in de Telegraaf  ‘Wanneer houdt het op’*,  om een debat gevraagd over het door Marokkaanse lafaards verzieken van een lampionnenoptocht voor kinderen.

De Partij voor de Vrijheid is van mening dat het in de Telegraaf verschenen bericht wederom weer aan geeft dat een gedeelte van de Marokkaanse jeugd zich niet aan de Nederlandse samenleving wenst aan te passen. Het schokkende feit dat nu ook jonge kinderen slachtoffer zijn van deze straatterroristen maakt pijnlijk duidelijk dat deze groep jongeren geen enkel respect heeft voor onze Nederlandse tradities en omgangsvormen die verloren dreigen te gaan naar aanleiding van hun gedrag. De Partij voor de Vrijheid roept de regering op om de veiligheid van Nederlandse burgers altijd te waarborgen en desnoods over te gaan tot het denaturaliseren en het land uit zetten van eerder genoemde Marokkaanse straatterroristen en hun ouders voor zover het minderjarigen kinderen betreft.

Klik hier om het bericht te lezen op de website van de Telegraaf.

Het debat zal later deze week of uiterlijk volgende week gevoerd worden.

Klik hier om het bericht te lezen op de website van de Telegraaf.
Klik hier om het bericht te lezen op de website van het AD.