Geen controle is geen geld

Hero Brinkman zal namens de Partij voor de Vrijheid  morgen tijdens de procedurevergadering van de commissie Nederlands Antilliaanse en Arubaanse Zaken alle leden oproepen niet af te reizen naar het Parlementaire Overleg Koninkrijksrelaties dat in januari 2009 plaats zou vinden. Verder zal Hero Brinkman tijdens de morgen te houden procedurevergadering een update op zijn nota 'Antillen… Maffia binnen het Koninkrijk' presenteren waaruit blijkt dat er alleen al in de afgelopen 5 maanden wederom 60 corruptie zaken aan het licht zijn gekomen op de Antillen.

Bij het laatste bezoek van onze minister president Balkenende hebben de Antillen wederom duidelijk gemaakt waar zij in de dialoog met Nederland voor staan: Nooit genoeg, altijd meer. Waar ieder weldenkend mens de steun van Nederland aan de Nederlandse Antillen zou omschrijven als een welkome kans op verbetering konden demonstranten op de Antillen het niet nalaten Nederland met Nazi Duitsland te vergelijken. De brutaliteit van de antilianen voor wie het Nederlandse geld wel goed genoeg is maar die bij elke daar aan verbonden voorwaarde met davidsterren komen opdraven kan wat de Partij voor de Vrijheid betreft alleen beantwoord worden met het afblazen van het aankomende Parlementaire Overleg Koninkrijksrelaties in januari 2009. Als de Antillen een aantoonbaar corrupt boevennest willen blijven en elke hulp van Nederland ter verbetering stelselmatig blijven weigeren kunnen ze wat de Partij voor de Vrijheid betreft tot St. Juttemis wachten op geld uit Nederland. Deze bodemloze put kan niet volgestort blijven worden met Nederlands belastinggeld.