Een voorspoedig en gezond 2009!

Het jaar 2008 zit er weer op en ik zou iedereen die de Partij voor de Vrijheid  het afgelopen jaar gesteund heeft van harte willen bedanken. Uw steun heeft ons het afgelopen jaar enorm gemotiveerd. Ook voor 2009 hopen wij op uw steun te kunnen rekenen.

U kunt er in ieder geval op rekenen dat wij ons komend jaar opnieuw in zullen zetten voor een Nederland waar u zich thuis voelt. Een socialer Nederland met lagere belastingen en fatsoenlijkere zorg voor ouderen. Een trotser Nederland met minder islam. Een veiliger Nederland met strengere straffen. Niet het twee Nederlanden van dit kabinet, dat de normale burger vergeet en in de kou laat staan maar ondertussen kiest voor zichzelf en de rest van de politieke elite. De PVV kiest voor u, ook in 2009!

Met uw steun kunnen we nog sterker worden. Namens alle Kamerleden en medewerkers van de Partij voor de Vrijheid wens ik u allen een voorspoedig en gezond 2009 toe!

Geert Wilders
Voorzitter Tweede Kamerfractie PVV