Waar is Plasterk?

De Partij voor de Vrijheid wil dat minister van homo-emancipatie Plasterk nu eindelijk actie onderneemt inzake de toename van terreur tegen homo’s, lesbiennes en transseksuelen. In zowel Amsterdam als Utrecht zijn verschillende mensen met geweld weggepest. De PVV wil dat Plasterk onmiddellijk afreist naar een probleemwijk om homo’s een hart onder de riem te steken.

Homo-woordvoerder Martin Bosma (PVV): "Marokkanen gaan door met het aantasten van onze verworven vrijheden. Hun normen en waarden worden opgelegd aan Nederland. Het gaat hier allang niet meer om incidenten. De positie van homoseksuelen staat nu echt op het spel. Minister Plasterk blijft doodstil. Kan hij niet eens 1 receptie laten schieten en zijn neus laten zien in een van de multicul-wijken waar homo’s worden vertrapt en vernederd? Hij moet nu laten zien aan welke kant hij staat. Op de Gay Pride Parade staat Plasterk ongetwijfeld weer goede sier te maken. Maar hij is nu ergens anders nodig. Plasterk, ga naar de Indische buurt in Amsterdam en ga naar Zuilen in Utrecht."

Klik hier voor de door de PVV gestelde kamervragen.