PVV: Stuur ouderen Gasperilaan op vakantie naar Spanje in plaats van junks

PVV-kamerlid Fleur Agema heeft vandaag tijdens het debat over het ouderenbeleid voorgesteld de ouderen van de Gasperilaan uit Kanaleneiland in Utrecht op vakantie te sturen naar Spanje of een andere zonnige bestemming in plaats van junks.

De senioren worden al jarenlang geterroriseerd door Marokkaans straattuig. Ze worden bespuugd, uitgescholden, beroofd en mishandeld. De ramen van de seniorenflat worden tientallen keren per jaar ingegooid. De senioren zijn, zoals bekend, achter een hek gezet omdat de politie de straatterreur niet meer aan kon. Met de hekken moet o.a. voorkomen worden dat scooterrijders na berovingen makkelijk bij de flat weg kunnen komen. De senioren voelen zich verschrikkelijk in de steek gelaten en kunnen de ellende nauwelijks meer aan. Zij betalen de rekening van de mislukte multiculturele samenleving en dat is een grof schandaal.

Als we criminele Marokkanen op vlinderreis naar Marokko sturen en Surinaamse junks naar Suriname en weer andere junks naar de Algarve (a 350 euro per dag) moet dit toch kunnen. En geef ze meteen driehonderd euro zakgeld mee. We zeggen daarmee: in deze barre multiculturele dagen staan we achter jullie. Nederland is solidair. Veel plezier en stuur een kaartje.

Klik hier om de volledige bijdrage van Fleur Agema te lezen